31 de gener del 2014

100% Fet amb cor

Sabeu que em van portat els reis? Una super màquina per fer xapes! Siiiii!!
Deu fer un parell d'anys que em van deixar una i vaig gaudir com una nena petita i des de llavors que la tenia al cap. Així que aquest any, aprofitant que he m'he portat mooolt i molt bé els hi he demanat als reis i tachaaan... Ja tinc la super màquina de xapes!

No us imagineu la quantitat d'idees que corren pel meu cap, però aniré a poc a poc per transformar cada idea en una bonica xapa. Les voleu veure?

La primera col·lecció va dedicada a totes les crafters i artistes que feu coses precioses amb les vostres mans i d'això s'ha de presumir...

Sets de xapes Kraft en blanc o negre.


 Set de xapes country.


Set de xapes textura.


Us agraden?
Tria la teva a 
http://es.dawanda.com/shop/linlin



I molt aviat més xapes...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada